Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek s použitím souborů Cookies souhlasíte. Více informací

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky penzionu Klas

Penzion Klas 
Náměstí 104
Měřín

(dále jen penzion)

provozovaný společností: 

AGRO-Měřín, obchodní společnost, s.r.o
IČ: 607 38 804 se sídlem Zarybník 516
594 42 Měřín
Obchodní korporace zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně,
oddíl C, vložka 18133

email: penzion.klas@agro-merin.cz, tel. číslo: +420 722 989 700

(dále jen ubytovatel)

Jaké cookies používáme?

I. Obecná ustanovení

I.1.       Tyto obchodní podmínky (dále jen podmínky) platí pro postup při uzavírání smlouvy o ubytování a upravují obecná práva a povinnosti mezi ubytovaným (dále jen „klient“) a provozovatelem AGRO-Měřín, obchodní společnost, s.r.o. (dále jen „ubytovatel“). Smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem se řídí příslušnou smlouvou o ubytování, uzavřenou mezi ubytovatelem a klientem, těmito podmínkami a ubytovacím řádem penzionu Klas.  

I.2.       Ubytování v penzionu se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování (dále jen „smlouva“) uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“). Smlouva o ubytování je uzavřena vždy písemně, přičemž k dodržení požadavku formy postačí alespoň emailové potvrzení objednávky či rezervace, jak je vyloženo níže. 

I.3.       Na základě smlouvy ubytovatel poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu v penzionu, jakož i další klientem objednané služby související s ubytováním.

I.4.       Klient se na základě smlouvy zavazuje zaplatit ubytovateli řádně a včas za ubytování a související služby cenu dle smlouvy o ubytování. Klient se dále zavazuje dodržovat veškerá další ujednání a povinnosti v souladu s touto smlouvou, ubytovacím řádem a těmito podmínkami. 

I.5.       Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou jsou upravena těmito podmínkami. Stanoví-li smlouva něco jiného než tyto podmínky, použije se smlouva. 

I.6.       Tyto podmínky, včetně ubytovacího řádu jsou dostupné na webových stránkách www.penzionklas.cz a tvoří nedílnou součást smlouvy. Uzavřením smlouvy klient potvrzuje, že se náležitě seznámil se všemi ustanoveními těchto podmínek, včetně ubytovacího řádu penzionu a že jim rozumí.

II. Nabídka, cena ubytování a souvisejících služeb

II.1.     Ubytovatel nezávazně nabízí ubytování a další služby s tím související klientům prostřednictvím svých internetových stránek www.penzionklas.cz , prostřednictvím schválených zprostředkovatelů (zejména webových portálů) a pomocí reklamních materiálů. Údaje obsažené v nabídce mají pouze informativní charakter. Výše uvedená nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této nabídky nevzniká klientovi nárok na uzavření smlouvy o ubytování. Nabídka je platná po dobu a za podmínek v ní uvedené, přičemž ubytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit či upřesňovat konkrétní podmínky dané nabídky před uzavřením smlouvy o ubytování.

II.2.     Ceny ubytování a služeb jsou uvedeny na webových stránkách penzionu www.penzionklas.cz (dále jen webové stránky). V případě online rezervace prostřednictvím rezervačního formuláře dostupného na webových stránkách bude konečná cena za ubytování a služby klientovi sdělena před potvrzením rezervace. 

II.3.    V případě některých druhů pobytů nebo v případě zvláštních požadavků bude cena ubytování a služeb klientovi sdělena e-mailem na základě individuální kalkulace připravené ubytovatelem na základě poptávky klienta.

 

III. Postup při rezervaci a uzavření smlouvy o ubytování

III.1.    Klient prostřednictvím elektronického rezervačního formuláře umístěného na webových stránkách nebo jiným způsobem zasílá ubytovateli poptávku po ubytování a souvisejících službách (dále jen „objednávka“). 

III.2.    Před odesláním objednávky přes rezervační systém musí klient zaškrtnutím příslušeného políčka rezervačního formuláře potvrdit skutečnost, že se seznámil s obsahem těchto podmínek a se zásadami zpracování osobních údajů. Bez těchto potvrzení nebude umožněno dokončení objednávky.

III.3.    Odesláním objednávky ubytovateli jiným způsobem, než přes rezervační systém, klient potvrzuje, že se plně seznámil s těmito podmínkami, zásadami zpracování osobních údajů přičemž s nimi souhlasí a uznává je jako podmínky a nedílnou součást smlouvy o ubytování.

III.4.    Klient je povinen vyplnit údaje v rezervačním formuláři nebo objednávce úplně a pravdivě, přičemž další či jiné změny po jejím odeslání prostřednictvím rezervačního formuláře již nejsou možné. Ubytovatel si vyhrazuje neomezené právo odmítnout objednávku, a to i bez uvedení důvodu.

III.5.    Ubytovatel na základě obdržení klientovy objednávky ověří kapacity a další podmínky a e-mailem klientovi zašle písemné potvrzení přijetí objednávky s vymezenými konkrétními podmínkami závazné nabídky ubytovatele, kde uvede závaznou kalkulaci ceny ubytování                               a služeb, platební podmínky a pokyny k platbě s uvedením těchto údajů: identifikační a kontaktní údaje ubytovatele, identifikační a kontaktní údaje klienta, termín příjezdu, termín odjezdu, počet nocí, typ objektu k ubytování, počet, jména i příjmení a věk osob, vyčíslení případných slev a pokyny k platbě celkové ceny (dále jen „Rezervace“). 

III.6.    Klient je v případě akceptace doručené Rezervace ubytovatele povinen uhradit celkovou cenu způsobem dle platebních podmínek uvedených v Rezervaci. Neuhradí-li klient cenu za ubytování a služby dle podmínek uvedených v rezervaci řádně a včas, rezervace ubytování se marným uplynutím lhůty splatnosti faktury ruší.

III.7.    Celková cena ubytování a služeb se hradí, není-li v těchto podmínkách nebo v Rezervaci uvedeno jinak, zpravidla bezhotovostním převodem na účet ubytovatele uvedený v pokynech  k platbě. Uhrazením se rozumí připsání příslušné částky nejpozději v poslední den lhůty na bankovní účet ubytovatele.

III.8.    Ve výjimečných případech je ubytovatel oprávněn nabídnout klientovi jiné ubytování, než které si objednal. Toto ubytování se ovšem nesmí podstatně lišit od původně potvrzeného.

 

IV. Zrušení ubytování, storno podmínky 

IV.1.    Klient je oprávněn odstoupit od smlouvy přede dnem nástupu k ubytování. Klient je však povinen doručit ubytovateli písemné oznámení (za dostačující se považuje i emailem) o odstoupení od smlouvy. Ubytovatel je v takovém případě oprávněn účtovat klientovi storno poplatek, jehož výše bude vypočtena z výše uhrazené zálohy, přičemž sazba storno poplatku bude stanovena takto: 

-       zrušení rezervace do 30 dní před příjezdem je bez poplatku, 

-       zrušení rezervace v rozmezí 29 - 14 dní před příjezdem 20 % z celkové částky objednaného ubytování a souvisejících služeb,

-       zrušení rezervace v rozmezí 13 - 2 dní před příjezdem 30 % z celkové částky objednaného ubytování a souvisejících služeb,

-       zrušení rezervace v době kratší než 48 hodin před příjezdem nebo v případě nenastoupení na pobyt 100 % z celkové částky objednaného ubytování a souvisejících služeb.

Smlouva o ubytování je zrušena dnem, kdy písemná výpověď nebo odstoupení byly druhé straně doručeny.

IV.2.    Po účinném odstoupení od smlouvy ze strany klienta dle odstavce IV.1. je ubytovatel povinen klientovi vrátit veškerá plnění, která od něho přijal, a to po započtení storno-poplatku nebo jiných plnění podle smlouvy nejpozději do 30. dnů od účinného odstoupení. 

IV.3.    V případě, že se klient v den nástupu na ubytování nedostaví k ubytování a/nebo nevyčerpá rezervovaný počet dnů ubytování a/nebo objednané služby dle Rezervace bez zavinění ubytovatele, nemá klient nárok na jakoukoli finanční a/nebo jinou náhradu a/nebo poskytnutí náhradního ubytování ani služby ve vztahu k ubytovateli a ubytovateli vzniká nárok na uhrazení 100 % celkové ceny ubytování a služeb, uvedené v Rezervaci.

IV.4.    Ubytovatel neodpovídá za škodu vzniklou klientovi v souvislosti s událostí vyšší moci. Za událost vyšší moci se považuje mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na vůli ubytovatele, která ubytovateli dočasně nebo trvale zabránila splnit jeho povinnosti ze smlouvy o ubytování. Za událost vyšší moci se považují zejména stávky, výluky, blokády, války, občanské nepokoje, přírodní katastrofy, epidemie a zásahy, nařízení či opatření orgánů veřejné moci, včetně protiepidemických opatření.

IV.5.    Ubytovatel může před uplynutím ujednané doby smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušuje-li klient i přes výstrahu hrubě své povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy.

 

V. Reklamace a informace o mimosoudním řešení sporů

V.1.      Klient je oprávněn reklamovat u ubytovatele kvalitu poskytnutého ubytování a/nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah nebo jiné podmínky neodpovídají rozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným v Rezervaci. 

V.2.      Práva z vadného plnění (reklamaci) je klient oprávněn uplatnit na penzionu v pracovní doby, případně písemně na e-mailovou adresu penzion.klas@agro-merin.cz nebo na adresu ubytovatele Náměstí 104, 594 42 Měřín  

V.3.      Vadu je klient povinen uplatnit bez zbytečného odkladu po jejím zjištění. 

V.4.      Klient je při uplatnění reklamace povinen uvést své jméno, příjmení, kontaktní údaje, popsat obsah a důvody reklamace, uvést požadovaný způsob vyřízení reklamace a podle možností doložit okolnosti reklamace (např. fotografiemi nebo jiným vhodným způsobem); současně se doporučuje předložit doklady vztahující se k poskytnuté službě (potvrzení o rezervaci, úhradě ceny ubytování apod.). 

V.5.      V případě ústního uplatnění reklamace na recepci penzionu je pracovník recepce povinen s hostem vyplnit reklamační formulář a jedno jeho vyhotovení klientovi předat.                                  V reklamačním formuláři budou uvedeny osobní údaje klienta, datum uplatnění reklamace, obsah a důvody reklamace a požadovaný způsob jejího vyřízení. Reklamační formulář podepíše sepisující pracovník recepce i klient, který podpisem vyslovuje souhlas s jeho obsahem. 

V.6.      Ubytovatel o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do 14. pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů. 

V.7.      Klient je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, zejména poskytnout potřebné informace a doklady prokazující skutkový stav. Vyžaduje-li to povaha reklamace, je klient povinen umožnit pracovníkovi penzionu přístup do prostoru, který mu byl poskytnut k ubytování, aby bylo možné posoudit důvodnost reklamace. 

V.8.      Způsoby vyřízení reklamace:

-       V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo z části důvodná, spočívá její vyřízení v bezplatném odstranění vady nebo, je-li to možné, v poskytnutí náhradní služby či výměny. 

-       Nelze-li reklamaci vyřídit výše popsaným způsobem, poskytne ubytovatel klientovi přiměřenou slevu z ceny reklamovaného ubytování či služeb. 

-       V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, je klient písemně informován o důvodech zamítnutí reklamace – za písemné vyrozumění se považuje i zaslání emailu na klientem uvedenou adresu.

V.9.      Informace o mimosoudním řešení sporů - Subjektem příslušným pro mimosoudní řešení sporů (ADR) mezi ubytovatelem a klientem vyplývajících z poskytování ubytování a s tím souvisejících služeb (spotřebitelské spory) je dle § 20e písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz/ nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.

 

VI. Závěrečná ustanovení 

VI.1.    Tyto podmínky ve smyslu § 1751 a násl. občanského zákoníku upravují postup                             při uzavírání, tvoří obsah a jsou nedílnou součástí smlouvy o ubytování, uzavřené mezi klientem a ubytovatelem. 

VI.2.    Je-li v těchto podmínkách požadována písemná forma právního jednání, považuje se za dodržení této formy, je-li právní jednání učiněno formou dopisu, faxem nebo e-mailem. 

VI.3.    Tyto podmínky může v plném a neomezeném rozsahu ubytovatel doplňovat a měnit elektronickou formou. V případě, že k takovéto změně dojde, bude nová verze podmínek umístěna na webových stránkách ubytovatele a zaslána klientovi, se kterým probíhá proces Rezervace. Změna těchto podmínek nabývá na účinnosti okamžikem zveřejnění nebo doručením jejího znění klientovi. V případě nesouhlasu klienta se zveřejněnou změnou podmínek, je klient povinen tento nesouhlas ubytovateli písemně sdělit nejpozději do dvou dnů od doručení změny podmínek. Vztah klienta a ubytovatele a z toho vyplývajících vzájemných práv, povinností a podmínek se řídí těmi podmínkami, které mu byly zaslány spolu s Rezervací. 

VI.4.    Pokud jakékoli jednotlivé ustanovení těchto podmínek bude shledáno jako neplatné, je plně oddělitelným od ostatních ustanovení těchto podmínek a taková neplatnost nebude mít žádný vliv na platnost a vymahatelnost jakýchkoliv ostatních ustanovení těchto podmínek. 

VI.5.    V ostatních otázkách neupravených těmito podmínkami se klient a ubytovatel zavazují řídit právními předpisy České republiky, dobrými mravy a zvyklostmi v oblasti poskytování ubytovacích služeb a případné spory řešit přednostně smírnou cestou.

 

VII. Informace dle ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“)

Ubytovatel poskytuje klientům následující informace: 

1)    Totožnost a kontaktní údaje ubytovatele: 

AGRO-Měřín, obchodní společnost, s.r.o., IČ: 607 38 804, DIČ: CZ60738804 se sídlem Zarybník 516, 594 42 Měřín, obchodní korporace zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 18133

Email: penzion.klas@agro-merin.cz        

Tel. číslo: +420 722 989 700

2) hlavní předmět podnikání ubytovatele: viz. obchodní rejstřík

3) označení služby: ubytovatel obstarává pro klienty ubytování a služby související s ubytováním na základě podmínek uvedených v potvrzení Rezervace.

4) Náklady na prostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálku určují subjekty poskytující služby prostředků komunikace na dálku a tyto náklady se neliší od základní sazby; 

5) v souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu; 

6) označení členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztah mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený na základě potvrzení rezervace: Česká republika; 

7) údaj o jazyku, ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat po dobu pobytu a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český jazyk.

V Měříně, dne 31.12.2024
AGRO-Měřín, obchodní společnost, s.r.o.